A weboldal viselkedésalapú reklám cookie-kat használ, az adatkezelésre az Adatkezelési tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kerül sor.
Termékek Menü

Vásárlással, webáruházzal kapcsolatos kérdések

Mit jelent a webáruházban feltüntetett készlet?

Kell-e regisztrálnom a rendeléshez?

Miért érdemes regisztrálni?

Meg kell-e adnom az adószámot a regisztrációhoz?

A fotókon látható fényforrás a lámpához tartozik-e?

Van-e minden termék raktáron, ami a webáruházban megtalálható?

Mennyibe kerül a szállítás?

Hol tudom átvenni az árut?

Hogy fizethetek?

Mi történik a rendelés leadása után?

Mit ellenőrizzek az áru átvételekor?


► Mit jelent a webáruházban feltüntetett készlet?

A webáruházban feltüntetett készlet a pásztói központi raktárunk készletét mutatja. Innen szállítjuk az árut a SHOP in SHOP partnereinknek.

► Kell-e regisztrálnom a rendeléshez?

A webáruházban böngészni és rendelést leadni regisztrációval és anélkül is tud. A regisztrációval Ön elfogadja adatkezelési tájékoztatónkat. Regisztrálni illetve belépni a böngészési/vásárlási folyamat bármely részében tud, anélkül hogy a kosárba tett termékek törlődnének.

► Miért érdemes regisztrálni?

Regisztrációval a későbbiekben bármikor megtekintheti korábbi rendeléseit, illetve újabb vásárláskor nem kell rögzítenie adatait, ezáltal kevesebb lépésben, gyorsabban megvásárolhatja a kiválasztott terméket. 

Regisztrációhoz csak azokat az adatokat kérjük, amelyeket a vásárláshoz is meg kell adnia. A regisztrációkor megadott adatokat bármikor módosíthatja.

► Meg kell-e adnom az adószámot a regisztrációhoz?

Adószámot csak akkor kell megadnia, ha jogi személyként vásárol (tehát cég, vállalkozás, stb. nevére kéri a számlát).

► A fotókon látható fényforrás a lámpához tartozik-e?

A lámpák egy részét fényforrással szállítjuk, más részét fényforrás nélkül. A lámpákat fényforrással fotóztuk - akkor is, ha anélkül szállítjuk-, hogy valósághű képet mutasson. A termékek adatlapján tüntetjük fel, hogy a fényforrás tartozék-e vagy sem. Fényforrásainkat megtalálja a Fényforrás kategóriában.

► Van-e minden termék raktáron, ami a webáruházban megtalálható?

Webáruházunkban az EGLO aktuális kollekcióját mutatjuk be. Az árut az EGLO cégcsoport legnagyobb, Pásztón üzemelő magasraktárából szállítjuk. A legtöbb termék megfelelő mennyiségben áll rendelkezésre, de minden esetben feltüntetjük, hogy a termék az adott pillanatban elérhető-e vagy nem. A nem raktáron lévő termékeket is megrendelheti, ezeknek lehetséges szállítási idejéről telefonon/e-mailben értesítjük. Mivel naponta több száz raklapnyi áru érkezik raktárunkba, kedvező esetben az is előfordulhat, hogy a megrendelésekor készleten nem lévő áru szállítható, mire rendelését feldolgozzuk.

► Mennyibe kerül a szállítás?

Házhoz szállítás esetén a szállítási díj bruttó 20.000,- Ft alatti megrendelés esetén bruttó 1.500,- Ft, mely ár tartalmazza az utánvétkezelés díját. 20.000,- Ft feletti megrendelés esetén ingyenes a házhoz szállítás.

Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj. A személyes átvételi lehetőségeket tekintse meg ITT.

► Hol tudom átvenni az árut személyesen?

A megrendelt árut átveheti személyesen az ország több mint 20 pontján az EGLO SHOP in SHOP lámpa szakkereskedésekben. A személyes átvételi lehetőségeket tekintse meg ITT.

► Hogy fizethetek?

Házhoz szállítás esetén az áru átvételekor készpénzben tud fizetni (utánvét), vagy előre utalással.

Személyes átvételi mód esetén az átvétel helyszínén készpénzben vagy bankkártyával.

A személyes átvételi lehetőségeket tekintse meg ITT.

► Mi történik a rendelés leadása után?

A rendelés véglegesítése után (Pénztár oldalon a Megrendelem gomb megnyomása esetén) rendszerünk egy automatikus üzenetet küld Önnek a rendelés adataival. Ez az üzenet nem tekinthető visszaigazolásnak. A szerződés akkor jön létre Ön és a Szállítási módokban kiválasztott üzlet között, amikor rendelését az adott üzlet visszaigazolja.

Rendelését munkaidőben dolgozzuk fel.

Rendelésének feldolgozása után a Szállítási módokban kiválasztott EGLO SHOP in SHOP partnerünk e-mailben értesíti Önt a várható szállítási határidőről.

Házhoz szállítás megrendelése esetén e-mail és/vagy sms értesítést kap, amikor az árut a csomagszállító átvette.

Személyes átvételi mód választása esetén az adott üzlet telefonon értesíti Önt, amikor az áru átvehető.

A termék átvétele után 1-2 héttel webshopunkból e-mail üzenetet küldünk Önnek, melyben kérjük, hogy mondjon véleményt a termékről és a szolgáltatásról, mellyel a többi vásárlót is segíti a döntésben. (A vélemény megírása természetesen nem kötelező.)

► Mit ellenőrizzek az áru átvételekor?

Futárszolgálattal történő szállítás esetén átvételkor csak a csomag sértetlenségét kell ellenőriznie, a futár nem kötelezhető arra, hogy megvárja, amíg Ön a csomagot felbontja. Amennyiben sérült a csomag, a futár jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni, és Ön megtagadhatja a csomag átvételét.

EGLO SHOP in SHOP üzletben történő átvétel esetén az eladó kibontja, megmutatja Önnek a lámpát.