A weboldal viselkedésalapú reklám cookie-kat használ, az adatkezelésre az Adatkezelési tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kerül sor. A MINDET ELFOGADOM gomb megnyomásával a szükséges és a marketing cookiekat is elfogadja. A Beállítások módosításával módosíthatja a cookie beállításokat. A beállításokat a későbbiekben is bármikor módosíthatja a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.

 

Termékek Menü

Hibaelhárítás connect.z

Távirányító

Mit lehet tenni, ha a távirányító nem párosítható a lámpával?

Először a távirányítót kell resetelni. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor a lámpát is resetelje. 

 

Miért nem lehet a távirányítót több lámpával párosítani?

Arra kell figyelni – különösen akkor, ha közel vannak egymás mellett a lámpák-, hogy a lámpákat egymás után kell párosítani. Pl. egy többkarú csillár esetében egymás után kell becsavarni a fényforrást és párosítani a távirányítóval.

 

Miért nem reagál már a lámpa a távirányítóra?

Ha a távirányító használata közben (bármilyen gomb megnyomásakor) a távirányítón lévő jelzőfény nem világít, akkor az elem lemerült. Ha világít a jelzőfény, akkor párosítsa a újra a lámpát a távirányítóval.

 

Miért nem reagál a lámpa a távirányító színparancs gombjára?

Nem minden EGLO connect.z lámpa, fényforrás világít színesen. Ha lámpájának színesen kellene világítania (RGB), akkor kérjük, forduljon kereskedőjéhez. 

 

AwoX HomeControl App

Mit kell tenni, ha az AwoX app első installációjakor nem található a lámpa?

Néha előfordul, hogy a lámpát reseteléssel gyári állapotra kell visszaállítani.

 

Frissítés után villognak a lámpák. Mit kell tenni?

Ha a connect.z lámpák villognak, azt jelenti, hogy nem minden lámpa van azonos szoftver szinten. A hiba elhárításához végezzen el az app-ban minden függőben lévő frissítést.

 

Nem lehet vezérelni a lámpát applikációval, a közvetlen közeléből sem. Mi a teendő?

Ennek több oka lehet:

• A Bluetooth® nincs aktiválva. Aktiválja!

• Az app egyszerre két vagy több eszközön van megnyitva. 

 

Zigbee Bridge & hangvezérlés

Mit kell tenni, ha a lámpa nem található a telepítéskor?

Ha a lámpa már hozzá lett adva a Home Control app-hoz, akkor először el kell távolítani az alkalmazásból. Ezután indítsa újra a keresést. Előfordulhat, hogy a keresés előtt a lámpát reset-elni kell.